Posted - 07/05/2010 : 15:22:02
Hade tänkt inhandla en sportster åt gumman för ca 50 000:-. Är det någon årsmodell man bör akta sig för? Typ ...den eller den årsmodellen har problem med det eller det....
Postat - 07/27/2010 : 16:27:03
Äh, tjejhoj och tjejhoj, inget fel i en sån för den som vill ha en liten kvick hoj, med både rätt ljud och rätt tankemblem :-)
Postat - 07/28/2010 : 03:04:35
Så så hade jag vart en halvmeter kortare hade ja också köpt en "tjej hoj" Men faktum är att jag avundas och tycker dom är rätt balla :)
Postat - 07/28/2010 : 08:46:27
Japp... sportster äger fullständig, liten o kvick som sagt och det går faktiskt åka långt oxå, som när jag sträck körde Zeel am See - Göteborg 120 mil på 25 timmar, å med lite mer trim plockde jag ur 120 hk å körde dragracing med den, så för mig är valet enkelt när jag köper mig en ny gathoj. www.westspeedracing.se
Postat - 07/30/2010 : 09:57:26
Skulle jag haft råd skulle jag köpt en sportster dirr! Höja den och lätta den järnet och slängt på crossdäck. Sen skulle jag köra skiten i enduro slingan mot en bekant som 1. Hatar harley över allt annat. 2. Tror han är världsmästare på enduro.
Så det skulle vara helt klart värt bygga både hoj och kropp ett år för se den minen sen
quote: Skulle jag haft råd skulle jag köpt en sportster dirr! Höja den och lätta den järnet och slängt på crossdäck. Sen skulle jag köra skiten i enduro slingan mot en bekant som 1. Hatar harley över allt annat. 2. Tror han är världsmästare på enduro.
Så det skulle vara helt klart värt bygga både hoj och kropp ett år för se den minen sen